Правих спортских аутомобила има све мање, а број електричних аутомобила у понуди расте из дана у дан.
Тајрон Џонсон, генерални директор познате аутомобилске компаније, тврди да то није случај само са ручним мјењачем, већ је увјерен да купци више не желе класичне ручне кочнице или аналогне инструменте.
То вјероватно важи за већину купаца млађих од 40 година, док тек старији возачи и даље желе да повуку ручну кочницу и погледају инструмент таблу са правим мјерачима и казаљкама.
И овдје је тренд статистички јасан, али с друге стране ни произвођачи не остављају много избора, јер због мањих трошкова развоја и производње већина нових аутомобила свакако долази серијски са електронском ручном кочницом, потпуно дигиталном инструмент таблом, па и аутоматским мјењачем.
Џонсон је такође рекао да не бисмо требали да жалимо за падом популарности спортских аутомобила са моторима са унутрашњим сагоријевањем. Он тврди да су старији аутомобили велико разочарање у поређењу са спортским електричним Ioniqom 5 Н, и увјерен је да су се електрични аутомобили за 10 година развили, колико су се бензински развијали 100 година.
Свој ентузијазам према електричним аутомобилима истакао је и изјавом да је лажни звук мотора који се чује кроз звучнике добра замјена за буку мотора са унутрашњим сагоријевањем, те је додао: "Не разумијем зашто би спортски аутомобили изумрли. Ако желите да идете брзо, нема ништа боље од електричног возила. Не разумијем ту носталгију.“