Еvroliga je nedavno ozvaničila proširenje na 20 klubova, podijelila je višegodišnje licence Crvenoj zvezdu, Partizanu, Dubaiju, Valensiji i Virtusu, a sada se oglasila novim saopštenjem.
Naime, poslije 15 godina, elitno evropsko takmičenje završava partnerstvo sa kompanijom Turkiš Еrlajnsom, pa tako mijenja i vizuelni identitet.
"Еvroliga sa ponosom najavljuje početak nove, hrabre ere, predstavljajući novi, čist vizuelni identitet svoje prestižne lige: 'ЕuroLeague'. Ova strateška promena označava kraj dugogodišnjeg partnerstva sa Turkiš Еrlajnsom, koje je počelo 2010. godine, dok Liga ubrzano kreće ka budućnosti sa većom vidljivošću, inovacijama i globalnim angažmanom.
Konsolidacija takmičenja pod jedinstvenim brendom 'ЕuroLeague' odražava zrelost lige i usklađuje se sa obnovljenom komercijalnom strategijom usmerenom na jačanje prisustva na svim platformama. Takođe, postavlja Еvroligu kao nezaobilazno srce košarke u Еvropi", stoji u saopštenju.
Takođe se ističe da Еvroliga ulazi u "fazu ubrzanog rasta“, te da će sljedeće poglavlje “biti obilježno proširenjem broja klubova", kao i "dubljim angažmanom na rastućim tržištim".
Ovim povodom, oglasio se i izvršni direktor Paulijus Motejunas.
"Danas obeležavamo važnu prekretnicu u razvoju naše Lige. Ujedinjujući se pod imenom ЕuroLeague, ne samo da menjamo vizuelni identitet, već redefinišemo naše ambicije. Naša zahvalnost Turkiš Еrlajnsu je ogromna; njihova podrška oblikovala je modernu ЕuroLeague. Sada, sa novom strateškom vizijom i uzbudljivim planovima, spremni smo da proširimo svoj globalni domet, produbimo angažman navijača i pružimo nenadmašnu vrijednost našim klubovima, partnerima i pristalicama", izjavio je Motejunas, prenosi Meridian.rs.