Извор:
Курир
25.12.2024
15:26
Коментари:
0Јутјуб је одлучио да се озбиљније позабави проблемом кликбејта, најављујући уклањање садржаја са насловима и сликама које обећавају нешто што видео не испоручује.
Овај потез ће се прво спровести у Индији, док се планира проширење на друге земље у наредним мјесецима, како је изјавио портпарол компаније Џек Мелон у саопштењу.
Нови правилник је усмјерен на највеће примјере обмањујућег кликбејта, посебно у категоријама које се односе на "важне вијести" и "актуелне догађаје".
Као примјере, компанија наводи наслове попут "Предсједник поднио оставку!", док видео заправо не садржи информације о оставци, или сличице са натписима о политичким дешавањима које немају никаквог додира с темом.
Како би се правила лакше прихватила, Јутјуб је одлучио да у почетку не издаје опомене креаторима чији садржај прекрши нова правила. Умјесто тога, фокус ће бити на уклањању проблематичних видеа и едукацији аутора о правилима платформе. Компанија истиче да ће приоритет у спровођењу нових правила бити на видео садржајима који се буду постављали у будућности.
Овај потез је дио шире стратегије платформе да повећа повјерење публике и смањи количину обмањујућег садржаја. Како правила буду ступала на снагу, биће занимљиво пратити како ће заједница креатора реаговати на ове промјене.
Најновије
Најчитаније
23
10
23
07
22
58
22
53
22
48
Тренутно на програму