Када је право вријеме?

Колико степени треба бити у просторији прије укључивања гријања

  • 20.09.2024. 14:10

Након пада температура могло би вам се чинити превише примамљивим укључити гријање, али знате ли кад је вријеме за укључивање гријања?

Као дио новог истраживања компаније “Yell”, Дејвид Доран из “Blackstone Plumbing & Heating Ltd” савјетује да мањи пад температуре није довољан разлог да се укључи гријање. У ствари, морате сачекати да унутрашња температура падне испод 18 степени.

– За старије или угрожене особе препоручује се одржавање температуре око 20 степени. На многим мјестима од почетка до средине октобра температуре обично почињу да падају, због чега је уобичајено вријеме за укључивање гријања – каже Дејвид.

Такође, постоји још једна грешка коју људи често праве. Јесте ли икада чули да је енергетски ефикасније имати централно гријање на ниском нивоу у сваком тренутку?

''Отац моје деце је ујутру умро'': Водитељку је муж оставио са дјецом

''Отац моје деце је ујутру умро'': Водитељку је муж оставио са дјецом

По Дејвидовом мишљењу, ово би вам могло донијети више штете него користи и заправо је препоручљиво само загријати свој дом када је то потребно.

– Уопштено је ефикасније гријати свој дом само када је то потребно. Кориштење паметног термостата може помоћи у одржавању угодних температура уз смањење расипања енергије – каже Дејвид, преноси Кликс.

Када га укључите, он додаје да покретање гријања неће брже загријати ваш дом, оно само повећава потрошњу енергије јер котао мора радити јаче и дуже. С тим у вези, он предлаже постављање термостата између 18 и 21 степени за ‘удобност и ефикасност’.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:43 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:50 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:55 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.