Амерички инфлуенсер Јустус Реид недавно је привукао пажњу након што је од пријатеља купио кућу у вриједности од 5.000 долара. Иако су многи испрва мислили да се налази у БиХ, он је открио да је у Хрватској.
Његова кућа налази се у Хрватском Загорју, али није желио открити назив насеља. У интервјуу за Загорје.цом је навео како му становници много помажу.
“Помажу ми и даље и врло сам им захвалан. Прво од чишћења пута и окућнице па све до радова које сам почео. Ево, баш ми данас долази један комшија лијепити плочице. Био је код мене и начелник општине, обећао ми је помоћи око воде и шљункарења пута како би се до куће могло и аутом. У сваком случају, људи ми помажу, позову ме код себе и на ручак или вечеру, јер знају да сам овдје сам без струје и воде”, рекао је.
Јустусов пријатељ је ову кућу купио прије неколико година од господина с којим је ступио у контакт на Фејсбуку. У њој дуго није боравио, а онда је одлучио понудити је Јустусу.
“Како су друштвене мреже мој посао, ја сам јавна особа, то може бити врло стресно и доносити честе напетости и већ дуже вријеме тражим неко повлачење из јавности преко љета. Како је тај мој пријатељ знао за моје планове, рекао ми је како има кућу у шуми и да могу бити у њој. Кад ми је рекао да ју је платио 5.000 евра, рекао сам му да ћу му ја дати 5.000 евра за њу, иако је нисам ни видио. Требало ми је, додуше, неколико дана да је пронађем, јер није било ни пута до ње, све је зарасло, али сад сам овдје и радим на њој и остала је то најпопуларнија ствар коју сам икад направио”, рекао је.
Говорио је и о заради коју оствари на друштвеним мрежама. Објаснио је да не можете зарађивати довољно за живот ако сте на друштвеним мрежама креатор садржаја који је популаран само у Хрватској.
“Мислим да нико ко је фокусиран само на публику у Хрватској или само на публику у БиХ или само на публику у Србији, не може од тога пристојно живјети, из једноставног разлога јер је у њима премала популација. Кад сте популарни у свим државама с подручја некадашње Југославије, а ја сам их све обишао пуно пута, барем десет пута сваку у посљедње двије године, онда је то друга прича. Све те земље имају пуно више тога заједничког, него што имају међусобних разлика, тако да је врло лако допријети до цијеле те публике одједном”, испричао је.