Кинеска интернетска платформа Тему наводно се припрема за значајно проширење своје прехрамбене понуде у Европи, укључујући и продају европских прехрамбених производа.
Према писању медија, кинеска интернетска платформа намјерава значајно проширити свој прехрамбени бизнис, па и продавати европске прехрамбене производе.
За аустријску новинску агенцију АПА потврдили су како је платформа Тему отворена за продаваче из Аустрије и других европских земаља, а већина хране тренутно се на платформи нуди од локалних трговаца.
У Аустрији ова интернетска платформа тренутно има врло ограничен асортиман у сектору прехране, углавном продаје орашасте плодове и тјестенину.
“Запошљавамо посвећене тимове који управљају разним категоријама како бисмо додатно проширили локалну понуду и побољшали услугу за европске потрошаче”, рекао је портпарол Темуа за АПА-у.
Према њемачком часопису Лебенсмиттелзеитунг, новоосновани европски тим Темуа активно контактира произвођаче широм Европе како би проширио понуду производа попут грицкалица, слаткиша, пића, али и козметике те вртних потрепштина.
Циљ им је створити асортиман "из Европе за Европу". Тему је познат по ниским цијенама и широкој понуди производа од одјеће, кухињских потрепштина, козметике па до електронике. Но упозорења о нижој квалитети производа и сигурносним ризицима стижу од потрошачких удружења широм ЕУ.