Евролига је недавно озваничила проширење на 20 клубова, подијелила је вишегодишње лиценце Црвеној звезду, Партизану, Дубаију, Валенсији и Виртусу, а сада се огласила новим саопштењем.
Наиме, послије 15 година, елитно европско такмичење завршава партнерство са компанијом Туркиш Ерлајнсом, па тако мијења и визуелни идентитет.
"Евролига са поносом најављује почетак нове, храбре ере, представљајући нови, чист визуелни идентитет своје престижне лиге: 'ЕуроЛеагуе'. Ова стратешка промена означава крај дугогодишњег партнерства са Туркиш Ерлајнсом, које је почело 2010. године, док Лига убрзано креће ка будућности са већом видљивошћу, иновацијама и глобалним ангажманом.
Консолидација такмичења под јединственим брендом 'ЕуроЛеагуе' одражава зрелост лиге и усклађује се са обновљеном комерцијалном стратегијом усмереном на јачање присуства на свим платформама. Такође, поставља Евролигу као незаобилазно срце кошарке у Европи", стоји у саопштењу.
Такође се истиче да Евролига улази у "фазу убрзаног раста“, те да ће сљедеће поглавље “бити обиљежно проширењем броја клубова", као и "дубљим ангажманом на растућим тржиштим".
Овим поводом, огласио се и извршни директор Паулијус Мотејунас.
"Данас обележавамо важну прекретницу у развоју наше Лиге. Уједињујући се под именом ЕуроЛеагуе, не само да мењамо визуелни идентитет, већ редефинишемо наше амбиције. Наша захвалност Туркиш Ерлајнсу је огромна; њихова подршка обликовала је модерну ЕуроЛеагуе. Сада, са новом стратешком визијом и узбудљивим плановима, спремни смо да проширимо свој глобални домет, продубимо ангажман навијача и пружимо ненадмашну вриједност нашим клубовима, партнерима и присталицама", изјавио је Мотејунас, преноси Меридиан.рс.