До краја 2025. године стиже нам Фиат Гранде Панда са мануелним мјењачем, потврдио је извршни директор бренда Оливије Франсоа.
Само што је представљена Фиат Гранде Панда 4x4, а већ је најављена и верзија са "мануелцем".
Франсоа још није изнио више детаља у вези са овом варијантом Гранде Панде, али је додао да ова будућа верзија са мануелним мјењачем неће имати хибридни погон.
Оваква одлука могла би да буде повезана са потребом да се повећа продаја Гранде Панде, тако што ће се понудити "улазна варијанта" по повољној цијени.
Отуда, вјероватно, и жеља да се избјегне хибридна технологија и да у фокусу буде мануелни мјењач који је данас све мање распрострањен, али и даље цијењен. Мало је вјероватно да ћемо видјети миграцију 1,0-литарског мотора са 71 КС који ће се наћи испод хаубе новог Фиата 500 Хибрида, који се такође очекује до краја године, преносе италијански медији.
Иако извршни директор Фиата није објавио додатне детаље, током представљања цјеновника новог модела Фиат Гранде Панда Хибрид, навјероватније је да ће Гранде Панда са мануелним мјењачем усвојити 1,2-литарски турбомотор који се користи у новом Цитроену Ц3, и то у улазној варијанти са "мануелцем" која има веома интересантну цијену од око 15.500 евра.
Говоримо, дакле, о могућности усвајања троцилиндарског 1,2-литарског турбомотора са око 100 КС, а свакако ће доћи до мале промене у ентеријеру јер мора да се направи мјеста за ручицу мјењача, коју Фиат Гранде Панда до сада није имао.
С обзиром на то да је ријеч о глобалном моделу, жеља произвођача остаје да производи око 300.000 јединица Гранде Панда годишње, ослањајући се на диверзификовану производњу на најмање три производна погона на глобалном нивоу.
Нема још информација да ли ће се и ова варијанта Гранде Панде правити у Крагујевцу као и остале, али вјероватно не би било погрешно претпоставити такво нешто, преноси Б92.