Facebook uveo opciju plaćenih online događaja, ulaznica će se kupovati

  • 04.09.2020. 21:49

Najmnogoljudnija društvena mreža prilagodila se uslovima socijalnog distanciranja i uvela mogućnost organizacije događaja za koji se mogu kupiti ulaznice, ukoliko želite da im online prisustvujete.

Kompanije, edukatori, izdavači i drugi kreatori sadržaja i događaja na društvenoj mreži Facebook moći će da prodaju ulaznice za dešavanja, koja su kreirali.

Kako su saopštili iz kompanije Facebook, organizatori događaja će moći da postave cijenu ulaznica, promovišu događaj, preuzmu prihode i da, konačno, u skladu sa najavom održe događaj.

Za početak Facebook neće naplaćivati proviziju kompanijama od prodatih ulaznica

Ova nova opcija je za sada dostupna u tek 20 država, od čega je čak njih 13 u Evropi.

Kako bi se omogućilo kreiranje i održavanje naplatnog događaja, zainteresovana organizacija mora unijeti  broj bankovnog računa i dobiti odobrenje od kompanije Facebook.

Facebook još barem sljedeće godine neće uzimati procenat od prihoda, već će dio prihoda koji dolazi preko Android operativnog sistema ili web-a biti umanjen samo za transakcijske troškove. Nažalost, u slučaju korisnika koji online sadržaj gledaju na iOS uređajima, 30 odsto prihoda uzimaće Apple, koji je odbio Facebook predloge za smanjenje App Store  provizije ili mogućnost korišćenja Facebook Paya kako bi se u vrijeme Covid-19 krize olakšalo poslovanje kompanijama.

Tagovi:
  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Еmisija: Biznis klub

    '‘Biznis klub’ novim konceptom približiće vam ekonomiju i pružiti vam relevantne aktuelnosti iz oblasti ekonomije i privrede, ispratiti ekonomska kretanja i trendove na globalnom nivou i istražiti njihov uticaj na rast i razvoj ekonomije u Srpskoj.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:00 ATV Vijesti

    Centalna informativna emisija ATV-a u kojoj donosimo pregled najvažnijih informacija i događaja iz zemlje, regiona i svijeta tačno u 19 časova.

  • 19:40 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.