US open

Muško finale palo u drugi plan: Više ljudi u SAD gledalo Emu i Lejlu nego Novaka i Danila

  • Izvor: Telegraf
  • 16.09.2021. 15:39

Nedavno završeni US open privukao je dosta pažnje širom svijeta. Iako bi na pravi pogled svi pomislili da je finale između Danila Medvedeva i Novaka Đokovića vjerovatno privuklo više gledalaca uz male ekrane, barem u SAD to nije bio slučaj.

Naime, okršaj između Eme Radukanu i Lejle Fernandez bio je gledaniji od susreta srpskog i ruskog tenisera i to prilično ubjedljivo. 

Na vrhuncu prenosa ženskog finala, uz TV je bilo zakucano 3.400.000 ljudi, što je 37% više u odnosu na prošlogodišnje finale u kojem je Naomi Osaka bila bolja od Viktorije Azarenke.

Bilo je ovo najgledanije finale US opena od 2015. godine, a da njemu nije učestvovala Serena Vilijams.

Naspram toga, finale u muškoj konkurenciji, koje je moglo Novaka Đokovića da kruniše za nosioca kalendarskog slema, pratilo je samo 2.700.000 gledalaca, dakle oko 700.000 njih manje nego žensko finale.

U prosjeku je mečeve iz Njujorka ove godine gledalo oko 881.000 gledalaca, a ovo je prvi put od 2004. godine da se desilo da dvoje tenisera u muškom i ženskom singlu osvoje svoju prvu titulu.


  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Еmisija: Biznis klub

    ''‘Biznis klub’ novim konceptom približiće vam ekonomiju i pružiti vam relevantne aktuelnosti iz oblasti ekonomije i privrede, ispratiti ekonomska kretanja i trendove na globalnom nivou i istražiti njihov uticaj na rast i razvoj ekonomije u Srpskoj.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:00 ATV Vijesti

    Centalna informativna emisija ATV-a u kojoj donosimo pregled najvažnijih informacija i događaja iz zemlje, regiona i svijeta tačno u 19 časova.

  • 19:40 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.