Tračevi o poznatim uzbudljivi poput dobitka na lutriji

  • 31.01.2015. 20:12

Čini se da sočni tračevi deluju na centar zadovoljstva u mozgu poput dobitka na lutriji.

Nisu samo dobre vijesti one koje nam pružaju najveće uzbuđenje. Priče i o problemima omiljenih poznatih ličnosti podstiču stvaranje uzbuđenja.

Većina ljudi nikada ne bi priznala da uživa u takvim pričama, ali snimci mozga korišćeni tokom istraživanja pokazuju da su im takvi članci zapravo veoma uzbudljivi.

Istraživači su skenirali mozak grupe studenata u trenutku kada su im čitali tračeve o njima samima, njihovim najboljim prijateljima ali i o poznatim ličnostima.

Najinteresantniji rezultati se povezuju sa negativnim pričama o poznatima koje su u mozgu uzburkale dopamin i ostale hemikalije dobrog raspoloženja.

To je možda zato što obične osobe uglvnom zavide poznatim ljudima i kada se desi nešto što može da naruši njihov ugled ili uspijeh, to ljudima pruža djelimično zadovoljstvo.

  • 17:50 Putuj, probaj, zavoli sa Lazarom (R)

    ''Putuj, probaj, zavoli sa Lazarom (R)

  • 18:20 Serija: Ljubavni zalogaji (12+) (R)

    Domaći sitkom ’Ljubavni zalogaji’ u režiji Milorada Milinovića uzbudljiva je avantura dva prijatelja Džonija i Šukija koji na Dorćolu otvaraju restoran ’na crno’, a koji nosi isti naziv kao i ovaj simpatični sitkom.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:00 ATV Vijesti

    Centalna informativna emisija ATV-a u kojoj donosimo pregled najvažnijih informacija i događaja iz zemlje, regiona i svijeta tačno u 19 časova.

  • 20:00 Serija: Ljubavni zalogaji (12+)

    ' '''Domaći sitkom ’Ljubavni zalogaji’ u režiji Milorada Milinovića uzbudljiva je avantura dva prijatelja Džonija i Šukija koji na Dorćolu otvaraju restoran ’na crno’, a koji nosi isti naziv kao i ovaj simpatični sitkom.

  • 20:30 Serija: Od jutra do sutra (12+)

    ' ''Od jutra do sutra' u režiji Mihajla Vukobratovića zapravo je adaptacija argentiske serije 'Uspješni Pelsovi', i prati život iza i ispred kamera omiljenog TV para, Srne i Marka.