Analiza

Tokio najbezbjedniji grad na svijetu 

  • 29.08.2019. 20:09

Tokio je proglašen danas za najbezbjedniji grad u svijetu odlukom Ekonomske obavještajne jedinice prema sposobnosti gradova da se suočavaju sa svim vrstama problema, od klimatskih katastrofa do sajber napada.

Singapur ja zauzeo drugo mjesto, a Osaka, još jedan japanski grad, je na trećoj poziciji. Ova tri grada držala su ove pozicije i na listama za 2015. i 2017. godinu. 

Ovogodišnji indeks 60 gradova bio je fokusiran na koncept "urbane otpornosti", odnosno sposobnost gradova da apsorbuju šokove i da se oporave, objavili su istraživači. 

Indeksom se ocjenjuju četiri vrste bezbjednosti: digitalna zaštita, infrastruktura, zdravstvo i lična bezbjednost. 

Azijsko-pacifički region dominira u prvih deset pozicija sa šest gradova, uključujući Sidnej na petom mjestu, Seul na osmom i Melburn na desetom. 

U prvih deset ušla su po dva grada iz Evrope i Sjeverne Amerike. Amsterdam je četvrtoplasirani, Kopenhagen osmi, Toronto je šesti, a Vašington sedmoplasirani. 

Ovi gradovi dobili su visoke ocjene za pristup veoma kvalitetnoj zdravstvenoj zaštiti, specijalne timove za sajber bezbjednost, policijske patrole orijentisane na lokalne zajednice i dobro planiranje za slučaj katastrofa, navode istraživači.

  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Еmisija: Narod priča

    Autorska putopisno-reportažna emisija novinarke Biljane Stokić, otkriće vam šta srce naroda priča o Srpskoj, o tradiciji i istoriji naših gradova i sela.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:00 ATV Vijesti

    Centalna informativna emisija ATV-a u kojoj donosimo pregled najvažnijih informacija i događaja iz zemlje, regiona i svijeta tačno u 19 časova.

  • 19:40 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.