„Vitinka“ lansirala novi energetski napitak „Rooster“

  • 20.12.2017. 11:39

Kompanija „Vitinka“ sa novom outdoor kampanjom predstavila je novi proizvod iz svog asortimana – energetski napitak na našem tržištu pod nazivom „Rooster“ koji podiže energetski balans.

Obogaćujući svoj asortiman kompanija „Vitinka“ je lansirala „Rooster“ i tako ponudila inspiraciju i energiju ljudima koji mnogo rade i uče i onima koji su stalno u pokretu.

Iz „Vitinke“  kažu da su se odlučili da obraduju svoje potrošače ovog decembra te im ponude novi brend energetskog osvježavajućeg napitka za ljude koji obavljaju zahtjevne poslove, za studente koji uče i one koji su stalno u pokretu i spremaju se za duge vožnje automobilom a sve to da bi ponudili novi snažan izvor energije svojim potrošačima.

Rooster

Prateći trendove na tržištu kompanija „Vitinka“ zajedno sa idejnim tvorcem vizuelnog identiteta „Roostera“ Sašom Vasićem i Support marketing centrom iz Banjaluke uspjela je da napravi novi energetski napitak za koji se nadaju da će biti popularan među mladim ljudima a koji ujedno odiše odličnim ukusom i vrhunskim kvalitetom.

„Rooster“ će se na tržištu BiH moći pronaći ovih dana u svim trgovinama i u sektoru HoReCa (hoteli, restorani, kafići).

(PR)