Dogodilo se čudo

Korisnik tužio Facebook zbog blokiranog naloga i pobijedio

  • Извор: Б92
  • 23.06.2023. 21:25

Džejson Kraford iz Džordžije tužio je Facebook zbog toga što je greškom blokirao njegov nalog.

I dogodilo se čudo - on je zapravo pobijedio u tom slučaju. Ali ne samo to. Pošto je kompanija ignorisala tužbu, sudija je presudio da mu Facebook duguje 50.000 dolara.

Kraford kaže da je njegov nalog ranije bio suspendovan zbog njegovog bavljenja politikom, ali da je ovog puta bilo drugačije.

U iskačućem prozoru koji je brzo nestao sa ekrana on je obaviješten da je prekršio standarde Facebooka o seksualnoj eksploataciji djece. Pokušao je da pronađe nekog iz Facebooka da bi saznao šta se dešava. Ali naći čovjeka iz kompanije sa kojim bi razgovarao pokazalo se nemogućom misijom.

"Ako nemate nalog, nemate načina da podnesete žalbu, to je situacija kao da pas juri svoj rep", izjavio je Kraford u razgovoru sa Fox 5.

Sony će proizvoditi telefone i u narednim godinama

Sony će proizvoditi telefone i u narednim godinama

Facebook je u vlasništvu Meta Platforms, kompanije koja rukovodi i Instagramom i WhatsAppom. Meta zapošljava više od 80.000 ljudi, ali očigledno ne dovoljno da bi korisnicima obezbijedila nekog kome mogu da se obrate u ovakvim slučajevima.

"Samo mislim da je to loša poslovna praksa. To je užasan način ophođenja prema ljudima. Bar mi reci šta sam pogriješio", kaže Kraford.

S obzirom da je advokat, Kraford je odlučio da ide do kraja i tuži kompaniju.

U tužbi koju je podnio u avgustu 2022. nazvao je postupanje Facebooka "nemarnim" jer mu nije dozvoljavao pristup nalogu "na osnovu kršenja do kojeg nije došlo".

Facebook ne samo da je ignorisao njega, već i tužbu, na koju se pravni tim Facebooka nije ni potrudio da odgovori.

Kraford kaže da kompanija još nije platila kaznu za "ukidanje njegovog naloga bez valjanog razloga", ali se zakleo da će dobiti svoj novac.

Naravno, Facebook je poslije svega aktivirao Krafordov nalog. Od kompanije je dobio objašnjenje da mu je nalog bio hakovan.

Iako je ovo ekstreman korak na koji većina korisnika ne bi ni pomislila, ovaj slučaj bi mogao da da ideju i motiviše mnogo frustriranih korisnika da naprave i korak dalje od često uzaludnih pokušaja da kontaktiraju kompaniju. Ako bi to uradio veći broj ljudi, da Facebook izvedu pred sud zbog njegovih odluka, kompanija ne bi imala izbora nego da počne da odgovara na njihove žalbe.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: