Гледаоци видео-снимака на Јутјубу сада могу да очекују да ће се реклама појавити одмах након "кључног момента" снимка који гледају.
Нови Јутјубов формат огласа под називом "Пик Поинтс" користи Гуглову технологију вјештачке интелигенције за анализу видео-снимака и идентификацију тренутака за које вјерује да имају највећу ангажованост гледалаца или да су емоционално најистакнутији, а затим предлаже постављање рекламе одмах након њих.
"Замислите да гледате дуго очекивани видео свог омиљеног Јутјуб креатора, можда тренутак када се познати пар коначно вјери, када се одмах након снимка појави реклама. Ово је дио новог Јутјуб формата огласа", наведено је на сајту Тех кранч.
"Пик Поинтс", како је објашњено, треба да користи оглашивачима тако што ће привлачити пажњу корисника када су највише заокупљени садржајем на видео-снимку.
Овакав приступ је сличан рекламирању заснованом на емоцијама, када оглашивачи пуштају рекламе које су у складу са осјећањима које изазива видео.
"Вјерује се да гледаоци боље памте рекламе када доживе снажна осјећања. Гледаоце ипак могу да фрустрирају ови прекиди, посебно када дубоко доживљавају емоције и желе да се оглас брзо заврши како би наставили са гледањем", закључено је на сајту.