Нови формат огласа

Стижу добре вијести за све оне које нервирају Јутјуб рекламе

  • Извор: Б92
  • 08.08.2024. 11:22

Јутјуб коначно планира да олакша мало својим корисницима овај дио искуства са апликацијом, па зато тестира нови формат огласа.

Покренули су експеримент при ком се тестира приказивање огласа на уживо стримовима у "picture-in-picture" формату. Ово значи да ће се огласи приказивати као "слика у слици", односно у мањем прозору у оквиру постојећег.

Што се тиче стримера, Јутјуб је рекао да ће они моћи да одаберу ову опцију из поставки које се баве монетизацијом њиховог канала, а ПиП формат огласа моћи ће да се постави и као подразумијевани.

Мада је ово у суштини добар потез јер се чини како Јутјуб коначно схвата колико заправо рекламе могу изнервирати кориснике, истовремено је и добар покушај платформе да одговори људе од инсталације програма за блокирање огласа.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.