Ракутен Вибер је најавио данас увођење опција карусел поруке које омогућавају компанијама из различитих сектора да у оквиру једне поруке прикажу до пет листајућих картица, као и листе порука које нуде корисницима до пет унапријед дефинисаних одговора.
Свака картица у оквиру карусел поруке, како је истакнуто, може садржати визуал, текст, емоџије и до два интерактивна call-to-action дугмета, која корисника директно повезују са веб-сајтом или онлајн продавницом.
Овакве поруке омогућавају брендовима да дијеле групне промоције, препоруке производа, временски ограничене понуде, новитете у асортиману, док корисници могу лако прегледати и изабрати оно што их највише интересује.
Како је наведено у саопштењу, предности карусел порука су у побољшаном корисничком искуству кроз прегледан, листајући формат садржаја.
Предност је и повећана продаја путем директних линкова који олакшавају брзу куповину.Листе порука нуде корисницима до пет унапред дефинисаних одговора на које могу да кликну што олакшава активности попут потврда резервација, заказивања испорука или прикупљања повратних информација.
Када корисник изабере једну од понуђених опција, она се аутоматски просљеђује као порука, што омогућава бизнисима да брзо и аутоматски одговоре.
Кључне предности Листа порука су подстицање конверзације кроз брзе и усмјерене одговоре, повећање интеракције путем јасних и једноставних избора и уштеда времена захваљујући аутоматизацији понављајућих задатака путем готових опција.
Ове двије нове опције допуњују постојећи избор Виберових пословних порука, омогућавајући брендовима да креирају персонализовану један-на-један комуникацију са својим купцима и клијентима.
Карусел и Листе порука тренутно су доступни партнерима који желе да их међу првима примјене, док ће свим осталим пословним корисницима широм свијета бити доступни у наредним недјељама.