Istraživanja

Evo kako kokice utiču na organizam ljudi koji ih jedu svaki dan

  • Izvor: Agencije
  • 02.12.2021.15:45

Kokice su jedne od najzdravijih grickalica, a oni koji je jedu svakodnevno mogu se riješiti stresa, opstipacije, kao i neugodnih simptoma PMS-a.

Ukoliko jedete kokice svakodnevno možete se:

1. Riješiti opstipacije

Kokice nisu samo hrana za filmove, one mogu biti i zdrava užina, ali samo ako ih pravite sa vrlo malo soli i putera. Pune su vlakana, a svi znamo da su vlakna presudna za dobro varenje. Možete pojesti porciju od tri  šoljice kokica i dobiti 3,5 g vlakana koje će rešiti problem zatvora ili opstipacije. Kokice pravljene na vrelom vazduhu imaju 100 kalorija u jednoj porciji! Kokice koje se prodaju na kiosku ili one iz kesica za mikrotalasnu sadrže veliku količinu masti i mogu samo naštetiti vašim crijevima.

2. Ublažiti stres

Kokice ne utiče samo fizički na nas, već mogu da doprinesu i našem boljem psihičkom stanju. Kokice su hrana koja je bogata ugljenim hidratima i ima nizak glikemijski indeks. Ovo može dovesti do zadržavanja nivoa serotonina, a time i boljeg raspoloženja. Kokice se mogu smatrati složenim ugljenim hidratima. Ali, kada dodate šećer, so ili ulje, sve prednosti koje možete očekivati od kokica potpuno nestaju. Način na koji jedete kokice takođe može poboljšati vaše raspoloženje. Psiholozi preporučuju da pokušate da kokice jedete štapićima kako biste od njih dobili što više zadovoljstva.

3. Povećati šanse za trudnoću

Do nedavno, ova užina je imala samo dvije poznate upotrebe: mogli ste je jesti ili bacati na ljude koji su bili bučni u bioskopu. Sada je treća funkcija postala popularna jer kokice takođe povećavaju vaše šanse za začeće. Naučnici sugerišu da žvakanje ove ukusne grickalice može poboljšati plodnost čak i kod muškaraca.

4. Ublažiti simptome PMS-a

Dobra vijest je da kokice zapravo smiruju simptome PMS-a. Ova užina povećava serotonin, hormon dobrog raspoloženja. Kokice vam takođe daju stabilan nalet energije tako da se dugo osećate sitim, prenosi Kurir.

Tagovi: