Bliže se izbori

Filmskim plakatima i spotovima do glasova birača

  • Извор: АТВ
  • 21.07.2022. 18:43

Ovo nije filmski plakat za holivudski blokbaster, ovo je predizborni plakat DNS-a. Sa njega, zamišljenog pogleda u daljinu gledaju Nenad Nešić i Radislav Jovičić. Da bi dojam filmske akcije bio veći - napravili su i predizborni spot pod sloganom "Treći put", sa Nenadom Nešićem u glavnoj ulozi. Komunikolog Mladen Bubonjić objašnjava da je predizborni marketing, namijenjen neopredijeljenim biračima.

"Opredijeljeni birači glasaju za svoje opcije političke, ovi koji su neopredijeljeni najčešće ne glasaju zato što su zasićeni sa svim i dosta im je svega i cijela politička scena ih u popriličnoj mjeri nervira i zbog toga su apstinenti. Sami ti politički bilbordi, političke poruke, što možemo da vidimo u javnom prostoru u suštini ne utiču u značajnoj mjeri na te neopredijeljene", rekao je Mladen Bubonjić, komunikolog.

 Slogani, plakati, bilbordi, video spotovi sa kojih se smješe političari - sredstva su koja bi glasače trebala privoljeti da glasaju baš za određenu stranku. Uprkos, uloženom trudu i novcu, birači kažu da im takav vid promocije,  ne igra ulogu u izboru. 

"To je presmiješno, ti naši bilbordi i naši slogani, to je vrijeđanje zdravog razuma", rekao je građanin. 

"Ništa mi ne znače jer svako ima svoj cilj. Nažalost padaju ljudi na to. Padaju ljudi na to - je li mlad, je l' oženjen, svašta nešto bude. Čak peti korijen se traži ko mu čukun- djed i čukun-baba", rekao je drugi građanin.

I SNSD nije čekao zvanični početak kampanje, već su birače upoznali sa onim šta nude. Kratko i jasno - Jer volimo Srpsku, slogan je najveće vladajuće partije za predstojeće opšte izbore u BiH. Logo kampanje je golub mira. 

Dvije najveće opozicione stranke SDS i PDP, još nisu javnost i birače upoznali sa sloganom i drugim sadržajima sa kojima će privući njihovu pažnju. Ni rukovodstvu Socijalističke partije se ne žuri. U DEEMOS-u kažu da će uskoro pokazati čime će privući birače. 

Тагови:
  • 14:15 Серија: Ко те шиша (Р)

    ''Хумористична хрватска серија 'Ко те шиша' прати Жигмунда, власника старомодног фризерског салона 'Салон за господу' и Божицу, власницу модерног салона за даме 'Колет', који се налазе један прекопута, на једном загребачком тргу, а дијели их само кафаница 'При Таубеку'.

  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    '''' 'Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.

  • 15:30 Серија: Крваво цвијеће (12+)

    Страсна љубавна прича двоје појединаца.

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Емисија: Бизнис клуб

    '‘Бизнис клуб’ новим концептом приближиће вам економију и пружити вам релевантне актуелности из области економије и привреде, испратити економска кретања и трендове на глобалном нивоу и истражити њихов утицај на раст и развој економије у Српској.