Шокантно

Лореал је изабрао ново лице за своју кампању: Звијезда OnlyFans-а рекламира шминку за тинејџере

  • 11.08.2025. 18:19

Козметички гигант Лореал је ангажовао звијезду са платформе OnlyFans да промовише свој бренд шминке, који је изузетно популаран међу младима, извјештава Гардијан.

Француска компанија сарађује са америчком инфлуенсерком Ари Кицијом, која је нова промотерка линије Urban Decay.

''Ако идете до краја...''

На TikTok страници Urban Decay објављен је видео у којем Ари говори гледаоцима да је ''цензура ван контроле'' и позива на ''нецензурисану шминку''. За кратко вријеме, прегледан је више од 18,8 милиона пута.

''Хисторијски преседан?'': Сабина Ћудић претворила ''Ер Ес'' у Република Српска

''Хисторијски преседан?'': Сабина Ћудић претворила ''Ер Ес'' у Република Српска

Иако објављује савјете за фризуру и шминку, као и садржај о начину живота, Ари је најпознатија по својој платформи OnlyFans, где заинтересоване стране плаћају за њене експлицитне фотографије и видео записе.

На TikTok-у, гдје има 4,6 милиона пратилаца, Ари често говори о потенцијалу OnlyFans-а као уносног посла. У једном видеу је рекла: ''Ако идете до краја, можете зарадити довољно новца да покренете сопствени посао, било да је у питању куповина куће, издавање смјештаја или инвестирање.''

Упозорава на опасности

Она себе описује као ''глумица душека'' и нуди практичне савјете о покретању OnlyFans профила, извјештава Дејли мејл.

Међутим, она упозорава на опасности ове индустрије, посебно за дјевојке које су тек напуниле 18 година. Она им каже да не журе.

''Добро размислите прије него што то урадите'', рекла је у једном видеу.

Провокативна имена

Urban Decay, који је L'Oreal купио 2012. године, ангажовао је Ари као дио своје кампање ''Battle the Bland'', истичући њену ''нецензурисану енергију''. Овај бренд шминке је изузетно популаран међу младима и познат је по производима са провокативним именима - као што су ''Перверзија'', ''Гола'' или ''Сву ноћ''.

Портпарол компаније L'Oreal је за The Guardian рекао: ''Urban Decay ради са разноврсним спектром талената који представљају многе аспекте креативног изражавања. Urban Decay је изабрао америчку дизајнерку Ари Кисју због њеног препознатљивог умјетничког шминкања и аутентичности. Она је позната по свом отвореном и транспарентном дијалогу са заједницом, подстичући разговоре о личним искуствима, укључујући радости, изазове и ризике индустрије у којој ради.'' ''Она креира експлицитни садржај''

Ове 3 планете ће преокренути свијет наглавачке:

Ове 3 планете ће преокренути свијет наглавачке: "Нисте спремни за оно што долази!"

С друге стране, Пени Ист, директорка британске организације за права жена Fawcett Society, сматра да Ари није најбољи избор за амбасадорку бренда који има велики број тинејџерских купаца.

''Забринути смо због хиљада младих жена које се придружују сајту у нади да ће пронаћи славу и богатство. Већина креаторки на платформи OnlyFans зарађује мало новца, а притисак да се пронађе ниша гура жене ка све експлицитнијем садржају. Ари Кићја је једна од ријетких која је постигла велики успјех. Она је изузетно популарна и ангажована инфлуенсерка са великим бројем пратилаца на друштвеним мрежама, али истовремено креира експлицитни садржај. Укључивање таквих креаторки у кампање за шминку, која се продаје у продавницама, само ће учинити OnlyFans привлачнијим младим дјевојкама'', сматра она.

(Telegraf.rs)

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: