Njemački mediji: Lidl stiže u BiH

  • 25.10.2020. 16:08

Lidlovi marketi na Balkanu su profitabilniji nego oni u Njemačkoj. Zbog toga se sada planira otvaranje prvih poslovnica i u ostatku regije - prva na listi je BiH.

Lidl u posljednjih nekoliko godina ima vrlo dobra iskustva sa svojim poslovnicama u Hrvatskoj i Srbiji. Baš zbog toga se ovaj njemački diskont želi sada proširiti i na druge zemlje u regiji. Bosna i Hercegovina je na vrhu liste, piše list Lebensmittelzeitung, a prenosi Business Insider.

Lidl je prve prodavnice u Srbiji otvorio prije dvije godine i poslovnice koje se tamo nalaze sada su među najuspješnijima - neke od njih imaju prodaju i do 250.000 evra sedmično, dok njemačke poslovnice ostvaruju prosječni sedmični promet od nešto manje od 140.000 evra, prenosi Business Insider u članku s naslovom "Zašto se Lidl baš sada širi na Balkanu".

U susjednoj Hrvatskoj, lanac supermarketa ima koristi od brojnih turista koji za Lidl vjerojatno znaju iz svojih matičnih zemalja. Tamo Lidl trgovine najviše profitiraju u ljetnim mjesecima kada ostvaruju profite veće od prosjeka.

Ostaje da se vidi da li će Lidl također proslaviti tako veliki uspjeh i u BiH, prenosi DW.

(Radio Sarajevo)

Тагови:
  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    '''' 'Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.

  • 15:30 Серија: Крваво цвијеће (12+)

    Страсна љубавна прича двоје појединаца.

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Народ прича

    Ауторска путописно-репортажна емисија новинарке Биљане Стокић, откриће вам шта срце народа прича о Српској, о традицији и историји наших градова и села, о њиховој свакодневици и борби за очување правих вриједности, марљивом раду, вјери, и љубави према њиховој и нашој, отаџбини.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.