"Уникредит Банк Србија" издала је саопштење у коме упозорава све своје клијенте и ширу јавност да је у току Смишинг кампања - слање СМС порука кроз које се неовлашћено прикупљају подаци клијената.
Како се наводи, клијентима ове банке стижу СМС поруке, гдје се као пошиљалац наводи "инфомесеџ", а истиче се да наводно Уникредит Банка примећује неауторизоване трансакције са рачуна клијента, тражећи клијенту да одмах кликне на линк у наставку, како би наводно онлајн путем блокирао скидање новца са рачуна.
"Уникредит Банк Србија" обавијештава све грађане да не стоји иза таквих информација, да то нису стварне поруке од банке и да су у питању преваре. "Уникредит Банка" интензивно ради на анализи овог случаја и блокади садржаја који се налази на линку, који је дио ове поруке. Напомињемо да "Уникредит Банка" никада своје клијенте не обавијештава на овај начин", наводи се у саопштењу.
У циљу очувања безбједности "Уникредит Банка" позива грађане да никада не поступају олако према инструкцијама из порука, све док не буду увјерени да је пошиљалац стварно њихова банка или компанија за коју вјерују да им је упутила позив.
Такође, Банка подсјећа све грађане да не дијеле своје личне податке, податке о платним картицама, лозинке и друго, све док нису потпуно увјерени у вјеродостојност странице на којој желе да обаве одређену онлајн активност. Потребно је да грађани обрате пажњу најприје на називе и екстензије како самог веб сајта, тако и на текстуални дио поруке (словне грешке, дијакритике и сл.), као и да увијек провјере ко је пошиљалац.
За све детаље и информације клијенти "Уникредит Банк Србија" увијек могу позвати Контакт центар на број телефона 011 3777 888 или посјетити своју матичну експозитуру.