Некада је био власник успјешног Јутјуб канала који му је мјесечно доносио и до 3.000 евра, а данас - умјесто клипова, спрема бургере. Младић са Балкана одлучио је да заувијек затвори врата дигиталног свијета и отвори врата своје фаст фуд радње, у којој сада гради потпуно нови посао.
"Већ пар година нисам био активан на каналу, једноставно ме више није занимало. Видио сам да се ту све мијења, алгоритам, публика, трендови… а ја више нисам имао мотивацију. Канал сада зарађује око 20 евра мјесечно, а на врхунцу је ишло и до 3.000. Мислим да би могао да се врати уз добар ребрандинг и редован уплоад, али то више није мој пут“, каже он.
Умјесто да покуша повратак на Јутјуб, одлучио је да прода канал и уложи новац у - брзу храну.
"Отворио сам фаст фуд. Није гламурозно, али је конкретно, тражено и моје. И што је најважније - то је мој темпо, без алгоритама и стреса због прегледа“, прича уз осмијех.
Његова прича отвара питање нове генерације предузетника на Балкану - младих који не траже сигурност у државним фирмама, већ храбро улажу у своје идеје, било да су дигиталне или сасвим „земаљске“, попут хране.
"Почео сам од нуле, све сам радио сам - од опреме до рецепта. Сад радим по цијели дан, али се исплати. Људи воле кад је храна добра и кад виде да неко ради са срцем“, каже он.
Овај бивши јутјубер сада је примјер да зарада на Балкану не мора да долази само са интернета, већ и из једноставне идеје - ако се она добро спроведе.