11. Weekend Media Festival

Digitalne platforme nekad i danas

  • 20.08.2018. 13:50

Pisani mediji nekad su na svojim internet portalima objavljivali gotovo isti sadržaj kao i u svojim novinama. Danas digitalne platforme imaju vlastite forme te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije. 

Digitalni mediji, kao sredstvo informisanja i edukacije, počeli su pažljivo balansirati produkciju vlastitog sadržaja poput analiza i kolumni te brzih vijesti koje čitaoce očekuju na portalu. No, novinari i urednici i dalje se nalaze pred izazovom na koji način u velikoj dnevnoj produkciji istaknuti kvalitetne teme i podići njihovu čitanost, a s druge strane, i dalje biti prvi koji će objaviti vijest.

Više nije isto niti uređivanje naslovnica internet portala koje su se nekad uređivale tek nekoliko puta dnevno. Danas korisnik očekuje nove informacijena naslovnici svaki put kad posjeti portal. Stoga ne čudi što trendovi pokazuju značajan porast produkcije članaka, s nekadašnjih desetakna nekoliko stotina tekstova dnevno.

Uz sve veću produkciju sadržaja, vidljiv je i porast konzumacije te zadržavanja na internetskim portalima. U posljednjih deset godina, pokazalo je istraživanje Gemiusa, vrijeme zadržavanja na digitalnim platformama poraslo je za čak 50 do 100 odsto na mjesečnoj razini.

Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“ Weekend Media Festival okupiće predstavnike ključnih medija kako bi pojasnili koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. rujna, kao i uvijek u bivšoj tvornici duvana u Rovinju, a partneri festivala ove su godine Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja dugo u noć. 
 

  • 11:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 12:00 Серија: Погледај у сутра (Р) (12+)

    ' Серија: Погледај у сутра (Р) (12+)

  • 13:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 14:00 Ћирилица (Р)

    'Кроз узбудљив, динамичан и непредвидив разговор са различитом палетом гостију - од стручњака и реномираних теоретичара, политичара и функционера, умјетника до естрадних личности открива информације које не објављују ни најскандалознији таблоиди.

  • 16:00 Аутошоп магазин (Р)

    '' Аутошоп магазин (Р)

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.