Сепхора

Позната компанија уклонила парфеме са својих полица

  • Извор: Агенције
  • 17.11.2023. 12:27

Француска компанија Сепхора је драстично промијенила начин на који ће се куповати парфеми у њеним парфимеријама. Како каже, за све су криви лопови.

Из Сепхоре су за CNN рекли да су све парфеме макнули с полица у САД-у. Умјесто парфема на полицама су тестери.

До сада су купци могли шетати по парфимерији, испробавати парфеме и када би се за неки одлучили, само би узели нераспаковану бочицу с полице те ју однијели на касу на наплату. То вријеме је, међутим, прошло.

Умјесто тога на полицама су изложени само тестери, а парфем који желите купити морају тражити од запослених да им донесу директно на касу.

Сепхорино козметичко царство је настало на пионирској стратегији “пробај прије него што купиш”. Из компаније сада поручују да их је велики број крађи натјерао да промјене стратегију, макар када су парфеми у питању.

CNN пише да је Сепхора закључала парфеме и увела додатно особље задужено за спречавање крађе.

Послије периода тестирања, компанија је увела промјене у свим својим парфимеријама у Сједињеним Америчким Државама, али сада су се на мети лопова нашле бочице за пробу парфема.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 23:20 Муззик топ 20

    Музичари без "повратне спреге" (феедбацка) остају дезорјентисани и демотивисани, зато се показала потреба за емисијом као што је Муззик топ 20, која се садржајно наслања на легендарне емисије као што је био Хит месеца осамдесетих година прошлох века, кроз које су стасавали млади редитељи и други визуелни уметници док су често још као студенти режирали своје прве радове.

  • 00:30 Ноћни програм

    Ноћни програм