Najvjerovatnije zato što objavljuješ uvredljive komentare. Anketa koju je sproveo sajt MN Insajt, pokazala je da je jedan od glavnih razloga gubitka prijatelja sa društvenih mreža pisanje uvredljivih komentara.
Anketa je pokazala da se prijatelji najčešće gube zbog neumjesnih komentara (55 odsto), deprimirajućih statusa (23 odsto), odsustva interakcije (20 odsto) i političkih komentara (14 odsto).
Žene se najlakše mogu šokirati pisanjem deplasiranih poruka, dok muškarci ne bi voljeli da se među njihovim prijateljima nađu osobe koje traže "žrtve" da im se nešto proda.
Neki korisnici Facebooka, posebno oni koji imaju veliki broj prijatelja, ne vole da budu prečesto kontaktirani, kao i da njihovi prijatelji objavljuju mnogo statusa.
Najbolji način da se poveća broj prijatelja na Facebooku i Twitteru jeste da se izađe i sretne sa ljudima. Naime, anketa je pokazala da je to glavni razlog (82 odsto slučajeva) da korisnici društvenih mreža uvrste nekog među svoje prijatelje.
(MONDO)