Лигиер ЈС50 се у многим државама Европе етаблирао као компактно рјешење за градску мобилност.
Возило је довољно мало да се провуче кроз прометне гужве, довољно једноставно да га могу возити и тинејџери са дозволом АМ категорије за мопед, и довољно опремљено како би задовољило модерне потребе. Нова верзија овог "аута" доноси неочекивани заокрет.
Наиме, уз већ постојећу електричну опцију, долази и са потпуно новим дизелским мотором запремине 500 цм3, названим РЕВО Д+. Овај мотор развија само 8 КС и 27 Нм окретног момента, а Лигиер истиче да је изузетно тих и без значајних вибрација. Најимпресивнија је ниска просјечна потрошња од 3,0 л/100 км, што омогућава досег већи од 500 км захваљујући спремнику горива од 17 литара.
Возило је хомологовано у класи четвороцикла Л6е, што значи да се може возити већ од 14. до 16. године старости, зависно о држави. У Хрватској је та граница 15 година. Због тога је максимална брзина ограничена на 45 км/х, као и код мопеда. Довољно за градске улице, квартовске вожње и краће међуградске дионице.
Иако мали (дуг је 2,95 метара) ЈС50 нуди изненађујуће практичан гепек од чак 471 литре. Визуелно је доживио благо освјежење, али је остао препознатљив и симпатичан. Унутрашњост доноси изненађујуће озбиљан технолошки пакет: клима уређај, 10-инчни екран са подршком за Епл кар плеј и Андроид Ауто, камера за вожњу уназад, УСБ-Ц прикључци, бежично пуњење мобилних телефона, па чак и Пионир Хи-Фи систем.
Почетна цијена дизелске верзије у Њемачкој износи 14.990 евра, док боље опремљени модели у "Ултимејт" пакету иду до 20.490 евра. Тиме је овај "ауто" прилично скуп јер се за исти износ може добити и прави аутомобил. Но, овај модел има и неке предности у односу на њега. Осим тога што се може возити без возачке дозволе Б-категорије, регистрација и осигурање су такође много јефтинији.
Занимљиво је да Лигиер дизел и даље види као релевантан погон, упркос све већем притиску електрификације. У понуди је и електрична верзија са досегом до 192 километра, али управо ова дизелска опција циља на кориснике који још немају приступ пунионицама или једноставно желе већу аутономију без размишљања о кабловима.
Овај Лигиер се у Хрватској званично не продаје, но на тржишту имамо или смо имали сличних модела, додуше углавном електричних. Најистакнутији од њих је био Опел Рокс-е, електрични "ауто" са, такође, 8 КС који се продавао за од 9.990 евра, преноси б92.