Koliko se razlikuju žene i muškarci kada biraju automobil?

  • 25.02.2021. 13:13

Kad je u pitanju kupovina automobila, više ne važi stereotip da su žene emocionalni kupci koji mogu mnogo toga da zanemare zbog, recimo, privlačne boje karoserije.

Ne samo da se smanjuje broj muškaraca koji biraju manualne mjenjače, nego ima još zanimljivih zaključaka što se tiče odabira pri kupovini vozila.

U osnovi, razlike se ukratko mogu svesti na sljedeće - muškarci su površniji, žene su praktičnije, piše sajt Automobili.hr.

U ovom slučaju, stereotip da su muškarci možda racionalniji, a žene emocionalnije nije baš ispravan. Čak naprotiv.

Zanimljivo je da su muškarci u 20% slučajeva češće nego žene skloniji donošenju odluku o kupovini automobila zbog boje karoserije, a u 40% zbog reputacije same marke.

Žene se, za razliku od njih, u 25% slučajeva više obaziru na potrošnju goriva pri odabiru vozila, a u 20% više vode računa o troškovim servisa.

Tu se ženska pragmatičnost ne završava. Prioritet su im takođe prostor u automobilu i prtljažniku, kao i bezbjednost, a ne toliko prestiž i performanse.

Muškarci su tradicionalno više zaokupljeni onim što se nudi ispod haube, a i u 20% više slučajeva uspijevaju da dobiju bolju pogodbu kod prodavca.

Postoji takođe i poređenje koliko na kupovinu automobila kod različitih polova utiče stav partnera.

Naime, 50% muškaraca je priznalo da je bilo uticaja od strane partnera u njihovoj odluci o kupovini vozila, dok se isto odnosi na 39% žena.

Tagovi:
  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:00 ATV Vijesti

    Centalna informativna emisija ATV-a u kojoj donosimo pregled najvažnijih informacija i događaja iz zemlje, regiona i svijeta tačno u 19 časova.

  • 19:40 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:42 Sport

    Pregled najvažnijih dnevnih sportskih dešavanja i informacija iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 19:49 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:50 Vremenska prognoza

    Pregled vremenskih i biometeoroloških prilika u zemlji i regionu.