Problemi u vezi

Sa njima je veza pakao: Ovi horoskopski znakovi su najgori partneri

  • Извор: Б92
  • 05.12.2022. 17:59

Njihovo ponašanje često dovodi do problema u vezi, bilo da se radi o nedostatku komunikacije, pretjeranoj posesivnosti, ljubomori, nevjerstvu.

Blizanci

Na vrhu ove liste su se našli "lepršavi" Blizanci, koji obožavaju mnogo da pričaju i često ne obraćaju pažnju šta im partner govori i kako se osjeća. Neretko misle samo na sebe, i na svoje ciljeve i zadovoljstva i sve im brzo dosadi. Pa tako i partner koji može za kratko vrijeme da bude daleka prošlost.

Škorpije

Ovaj horoskopski znak važi za dominantne i posesivne znakove i njihova kontrola partnera često nema mjeru. Umiju da budu vrlo ljubomorni, ali i veoma tajnoviti što dodatno može da otežava stvari u vezi.

Vodolija

Vodolije ne znaju da pokažu osjećanja i važe za znakove koji nemaju saosjećanja, pa se s njima ne može razgovarati o emocionalnim temama. Još je problematičnije što ne govore o onome što se događa u njihovoj glavi, što često dovodi do nesporazuma, nerijetko i rasprava, pa i distanciranja na kraju.

Тагови:
  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Емисија: Енерго клуб

    ' ‘Енерго клуб’ пружиће вам релевантне актуелности из области производње електричне енергије, те могућности стварања обновљивих извора и њихове одрживости. Доносимо ријечи стручњака и искуства инвеститора, причамо о развоју система, трендовима и успјешним пројектима, информишемо о најважнијим догађајима посвећеним енергетици.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.