Analiza društvene mreže

Korisnici Tvitera ujutro analitični, a naveče emotivni

  • 16.07.2018. 16:54

Korisnici "Tvitera" ujutro pišu smirene i analitičke objave, dok su naveče emotivni i impulsivni, pokazala je velika analiza objava na ovoj društvenoj mreži.

Autori studije sa Univerziteta u Bristolu u Velikoj Britaniji analizirali su sedam milijardi riječi u više od 800 miliona poruka na "Tviteru".

Stručnjak za vještačku inteligenciju Nelo Kristijani analizirao je anonimne poruke u 54 velika britanska grada tokom četiri godine i razvrstao ih prema 73 pokazatelja koji se odnose na različite stilove razmišljanja.

Studija, objavljena u naučnom časopisu "Plus van", otkrila je da korisnici između 5.00 i 6.00 časova ujutro koriste najveći udio riječi u vezi sa logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.

Stil pisanja se mijenja kada padne mrak, te postaje više emotivan i impulsivan, ali i više društven.

Između 3.00 i 4.00 časa ujutro objave su više egzistencijalne prirode i emocije su manje pozitivne.

Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 20:00 Серија: Ко те шиша (12+)

    Серија: Ко те шиша (12+)

  • 20:30 Серија: Ко те шиша (12+)

    Серија: Ко те шиша (12+)

  • 21:00 Серија: Одметница (12+)

    Серија: Одметница (12+)

  • 22:00 Серија (12+)

    'Серија (12+)