Analiza društvene mreže

Korisnici Tvitera ujutro analitični, a naveče emotivni

  • 16.07.2018. 16:54

Korisnici "Tvitera" ujutro pišu smirene i analitičke objave, dok su naveče emotivni i impulsivni, pokazala je velika analiza objava na ovoj društvenoj mreži.

Autori studije sa Univerziteta u Bristolu u Velikoj Britaniji analizirali su sedam milijardi riječi u više od 800 miliona poruka na "Tviteru".

Stručnjak za vještačku inteligenciju Nelo Kristijani analizirao je anonimne poruke u 54 velika britanska grada tokom četiri godine i razvrstao ih prema 73 pokazatelja koji se odnose na različite stilove razmišljanja.

Studija, objavljena u naučnom časopisu "Plus van", otkrila je da korisnici između 5.00 i 6.00 časova ujutro koriste najveći udio riječi u vezi sa logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.

Stil pisanja se mijenja kada padne mrak, te postaje više emotivan i impulsivan, ali i više društven.

Između 3.00 i 4.00 časa ujutro objave su više egzistencijalne prirode i emocije su manje pozitivne.

Тагови:
  • 10:40 Телетрговина

    Телетрговина

  • 10:55 Серија: Фитнес (12+)

    '' Серија: Фитнес (12+)

  • 11:40 Телетрговина

    Телетрговина

  • 11:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 12:00 Емисија: Бизнис клуб (Р)

    ' Емисија: Бизнис клуб (Р)

  • 12:30 Аграр (Р)

    'Аграр (Р)