Маркетинг је пола продаје, кажу они који се баве овим послом, а не само квалитет производа, а један маркетиншки трик из Црне Горе насмијао је читав Балкан, што можемо видјети на објави која је осванула на страници Подгорички времеплов.
Иако је ова објава настала прије неколико мјесеци, поново је постала актуелна на друштвеним мрежама, и сви се насмију непознатом продавацу лубеница који је ставио опис који алудира на оно што корисник очекује од овог поврћа – сласт, преноси Нови.ба.
С обзиром да је сексизам често дио маркетинга, а и наших простора, продавац је спојио добру стару "Туђе слађе" уз најбољи квалитет лубенице те је настао опис: "Слађа од туђе жене".
Осим коментара да је "то немогуће", бити слађи од туђе жене, било је и оваквих коментара:
– Реклама одбија ове ожењене.
– Туђа жена је несрећа.
– Само ако нису пукле.