Бањалука

Дигитална мирисна авантура 

  • Извор: АТВ
  • 16.04.2024. 14:36

Знамо да мирис покреће сва наша чула, а покреће их и Лед Медиа са својим интеркативним брендираним сити лајтовима дајући снажан печат Вашем бренду. 

На Тргу Крајине у Бањалуци, реализована је мирисна кампања која је омогућила пролазницима да на софистициран начин уживају како у мирису, тако и окусу нове Фанта наранџе. 

Такође, грађани су имали прилику да се друже са познатим инфлуенсерима и уживају у овој несвакидашњој авантури. 

Кроз посвећеност и преданост новим трендовима, иновативно вањско оглашавање проналази пут како  оправдати повјерење постојећих, те привући пажњу потенцијалних потрошача.

Пратите нас и путем Вибера

  • 20:30 На ивици терена

    На ивици терена

  • 21:00 Емисија: Ћирилица

    Ауторска емисија Миломира Марића.

  • 23:20 Муззик топ 20

    Музичари без "повратне спреге" (феедбацка) остају дезорјентисани и демотивисани, зато се показала потреба за емисијом као што је Муззик топ 20, која се садржајно наслања на легендарне емисије као што је био Хит месеца осамдесетих година прошлох века, кроз које су стасавали млади редитељи и други визуелни уметници док су често још као студенти режирали своје прве радове.

  • 00:30 Ноћни програм

    Ноћни програм