Другу сезону заредом најгледанији тим

Партизан најгледанији тим у историји Евролиге

  • Извор: РТС
  • 15.04.2024. 15:12

Евролигашке утакмице кошаркаша Партизана у "Београдској арени" ове сезоне је у просјеку гледало 19.916 навијача, што је највећа просјечна посјета у историји Евролиге.

Партизан је у самом финишу лигашког дијела такмичења остао без пласмана у плеј-ин Евролиге, али упркос разочаравајућим резултатима има чиме да се похвали.

Евролигашке утакмице црно-бијелих у "Београдској арени" ове сезоне је гледало укупно 338.574 навијача, односно у просјеку 19.916 људи по мечу.

Како је саопштила Евролига, то је највећа просјечна посјета коју је један тим имао у историји елитног европског такмичења.

"У сезони у којој нису стигли до плеј-офа, то што су рекордери показује да су навијачи Партизана навијачи тима, а не навијачи резултата", истакла је Евролига на свом званичном Твитер налогу.

Партизан је већ двије сезоне заредом најгледанији клуб у Евролиги. Претходне године је са скором 20-14 изборио шесто мјесто на табели и пласман у четвртфинале, док је сада такмичење завршио на 11. позицији са 16 побједа и 18 пораза.

Црно-бијели су завршили кампању у Евролиги, али већ у среду у Београду играју први меч четвртфиналне серије регионалне АБА лиге против Игокее.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 18:20 Народ прича

    Ауторска путописно-репортажна емисија новинарке Биљане Стокић, откриће вам шта срце народа прича о Српској, о традицији и историји наших градова и села, о њиховој свакодневици и борби за очување правих вриједности, марљивом раду, вјери, и љубави према њиховој и нашој, отаџбини.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.