Производња пете генерације ГР Супре, развијене у сарадњи са БМВ-ом и произведене у Аустрији поред модела З4, требало би да се заврши до прољећа 2026. године.
Тојота је већ најавила "Финал Едитион" за моделску годину 2026, сигнализирајући крај овог поглавља, али име Супра се не повлачи - бар не још. У недавним интервјуима за МоторТренд, челници Тојоте потврдили су да ће Супра, иако ће паузирати, очекивати да се врати.
"Било би логично да имамо сљедећу генерацију Супре", рекао је Купер Ериксен, виши потпредсједник за планирање производа и стратегију у Тојота Мотор Норт Америка.
"Ипак, када и како ће то бити, још није одређено".
Оно што је јасно јесте да јаз између генерација Супре неће бити дуг као прошли пут. Фанови ће се сјетити дводеценијског размака између легендарне четврте генерације Супре и њеног модерног ребоота са ГР ознаком 2019, преноси Аутоблог.
Ериксен инсистира да је Тојотин циљ значајно скратити тај период мировања, иако није понудио конкретан временски оквир.
Трошкови су главни фактор. Нови глобални прописи, посебно они који се тичу емисија и безбједности, терају произвођаче аутомобила да или значајно инвестирају у ажурирања или да почну испочетка. За Тоyоту, освјежавање Супре није изводљиво без потпуне реконструкције, преноси Б92.