Најмањи члан Тојотине понуде добио је ажурирање, усвајајући хибридну технологију, агресивнији дизајн и нову ГР Спорт опрему.
Редизајнирани Ајго Икс је опремљен самопуњећим хибридним погонским склопом већег Јариса, што резултира побољшаним перформансама и смањеним емисијама.
Овим потезом Тојота доноси потпуни хибридни систем у европски А-сегментм, што значи да Ајго Икс коначно избацује стари 1,0-литарски троцилиндрични бензински мотор, у корист хибридног 1,5-литарског.
Највећи и најснажнији мотор икада уграђен у серијски Ајго комбинује атмосферски 1,5-литарски мотор са једним електромотором, производећи 114 КС.
Ово представља повећање од 43 КС у поређењу са неелектрификованим 1,0-литарским мотором својих претходника. Снага се преноси на предње точкове преко е-ЦВТ мјењача.
Уградња новог мотора омогућена је ГА-Б архитектуром Ајго Икс, која се дијели са Јарисом иЈарис Кросом. Ипак, Тојота је морала да продужи предњи дио, повећавајући укупну дужину на 3.776 мм, али задржавајући исти међуосовински размак од 2.430 мм.
Визуелно, освјежени Ајго Икс се истиче од свог претходника захваљујући "агресивнијем" лицу.
Унутра се сада налазе нови 7-инчни дигитални инструмент кластер, редизајниране контроле климе, стандардна електронска паркирна кочница, бежично пуњење и два УСБ-Ц порта за пуњење.
Инфотаинмент екран дјелује благо измијењен, иако вјероватно задржава пречник од 9 инча код модела са вишим спецификацијама. Рециклирана пластика и тканине су коришћени за тапацирунг у кабини без животињских производа.
Опрема такође укључује надограђени Тојота Сејфти Сенсе АДАС пакет који ће наставити да се побољшава путем бежичних ажурирања софтвера.
Упркос електрификацији, Тојота тврди да нема губитка капацитета пртљажника у поређењу са неелектрификованим Ајго Икс, са истим пртљажником од 231 литра. Двије групе батеријских ћелија су уздужно позициониране по ширини пода испод задњих сједишта, са помоћном батеријом премештеном испод пртљажника.
Све верзије редизајнираног Ајго Икс имају тишу кабину захваљујући компонентама за смањење буке као што су пригушивачи на командној табли, изолација хаубе, поклопац испод мотора, као и ажуриран издувни систем и пригушивач.
Надаље, модели са вишим спецификацијама имају дебље стакло на прозорима и додатну звучну изолацију по цијелој каросерији.
На крају, али не и најмање важно, Ајго Икс постаје најновији модел који добија ГР Спорт опрему.
Овај "најспортскији" Аyго до сада визуелно се разликује по посебним 18-инчним алуминијумским фелнама, другачијој решетки са шаром саћа и лажним усисницима, као и по неколико ГР амблема унутра и споља. Постоји и ексклузивна "сенф" двобојна нијанса са црном хаубом.
ГР Спорт не доноси додатну снагу у односу на стандардни хибрид, али има користи од новог подешавања шасије. Ово укључује поново подешене амортизере и опруге, заједно са оштријим подешавањем електричног серво волана, што резултира узбудљивијим искуством вожње.
Тојота Ајго Икс би требало крајем да стигне на европско тржиште, а цијене ће бити објављене накнадно, иако ће овај модел хибридна технологија највероватније учинити знатно скупљим од свог претходника.
Ипак, очекује се нижа почетна цијена од нешто већег Јариса Хибрид који тренутно кошта око 27.000 евра, преноси б92.