TikTok je ukinuo rezultate pretrage za popularni haštag #SkinnyTok zbog zabrinutosti u vezi sa promocijom nezdravih ideala ljepote i potencijalnog uticaja na mentalno zdravlje korisnika.
Kritičari koji su podržali ovu blokadu rekli su da su neki video snimci sa tom oznakom promovisali poremećaje u ishrani i druga nezdrava ili rizična ponašanja u vezi sa dijetom. Francuska državna sekretarka za digitalna pitanja bila je jedan od političara koji su predvodili otpor protiv ovog konkretnog heštega. Ona se kampanjski borila protiv #SkinnyTok i sa francuskim i sa ЕU regulatorima od aprila.
TikTok je započeo partnerstvo sa Nacionalnom asocijacijom za poremećaje u ishrani (National Еating Disorder Association) 2021. godine kako bi ponudio više resursa korisnicima sa poremećajima u ishrani.
Kasnije te godine, takođe je uveo novi pristup stranici "Za vas" (For You page) u nastojanju da smanji uticaj gledanja previše ponovljenih klipova na negativnu temu.
Blokada ovog heštega samo je najnoviji u parcijalnom pristupu TikToka sadržaju koji bi mogao da podstiče poremećaje u ishrani.
U 2020. godini, platforma je uvela ograničenja na reklame koje bi mogle "promovisati negativnu ili štetnu sliku tijela", kao što su aplikacije za post i suplementi za mršavljenje.