ТикТок је укинуо резултате претраге за популарни хаштаг #SkinnyTok због забринутости у вези са промоцијом нездравих идеала љепоте и потенцијалног утицаја на ментално здравље корисника.
Критичари који су подржали ову блокаду рекли су да су неки видео снимци са том ознаком промовисали поремећаје у исхрани и друга нездрава или ризична понашања у вези са дијетом. Француска државна секретарка за дигитална питања била је један од политичара који су предводили отпор против овог конкретног хештега. Она се кампањски борила против #SkinnyTok и са француским и са ЕУ регулаторима од априла.
ТикТок је започео партнерство са Националном асоцијацијом за поремећаје у исхрани (Натионал Еатинг Дисордер Ассоциатион) 2021. године како би понудио више ресурса корисницима са поремећајима у исхрани.
Касније те године, такође је увео нови приступ страници "За вас" (For You page) у настојању да смањи утицај гледања превише поновљених клипова на негативну тему.
Блокада овог хештега само је најновији у парцијалном приступу ТикТока садржају који би могао да подстиче поремећаје у исхрани.
У 2020. години, платформа је увела ограничења на рекламе које би могле "промовисати негативну или штетну слику тијела", као што су апликације за пост и суплементи за мршављење.