Agencija za bezbjednost hrane

Opasne bombone iz Poljske na tržištu BiH

  • 17.06.2019. 15:28

Agencija za bezbjednost hrane BiH je putem sistema brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje obaviještena da se BiH nalazi među zemljama u koje je distribuisan proizvod "kis mi" (Kiss me), obojene bombone sa ukusom limuna, maline i crne ribizle iz Poljske, koji ne odgovara propisima o prehrambenim aditivima.

Proizvođač navedenog proizvoda je "Nord" (NORD) iz Poljske, a rok trajanja je 30. mart 2020. godine, saopšteno je danas iz Agencije za bezbjednost hrane BiH. 

Riječ je o proizvodu "kis mi" - topivi bomboni, 300 grama, bar kod - 5900987002361, a utvrđena opasnost je previsok sadržaj boje E 104 (kvinolin žuta) i nedeklarisana boja E 102 (tartrazin) i može uticati na ljudsko zdravlje, a rizik nije ozbiljan, navodi se u saopštenju. 

Sve raspoložive informacije potrebne za utvrđivanje sljedivosti proizvoda Agencija za bezbjednost hrane BiH je dostavila na dalje postupanje nadležnim inspekcijskim organima. 

  • 14:45 Serija: Od jutra do sutra (12+) (R)

    '''' 'Od jutra do sutra' u režiji Mihajla Vukobratovića zapravo je adaptacija argentiske serije 'Uspješni Pelsovi', i prati život iza i ispred kamera omiljenog TV para, Srne i Marka.

  • 15:30 Serija: Krvavo cvijeće (12+)

    Ova zanimljiva i uzbudljiva priča prati Dilan, mladu djevojku koja svoje snove mora da stavi po strani i uda se za Barana, koji bi ženidbom sa njom prekinuo dugogodišnju krvnu osvetu između njihovih porodica, Karabej i Demir.

  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Еmisija: Biznis klub

    ''‘Biznis klub’ novim konceptom približiće vam ekonomiju i pružiti vam relevantne aktuelnosti iz oblasti ekonomije i privrede, ispratiti ekonomska kretanja i trendove na globalnom nivou i istražiti njihov uticaj na rast i razvoj ekonomije u Srpskoj.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.