Novi trend među bogatim

Bogataši sve više ulažu u medicinu i obrazovanje, luksuz zanemaruju

  • 26.11.2018. 11:58

Posjedovanje markirane odjeće ili skupog automobila oduvijek je bio zaštitni znak elite. Međutim, ova praksa se sve više napušta. Bogataši troše više nego ikad ranije na sigurnost i privatnost, kupujući kuće u skrivenim kvartovima kako bi bili nevidljivi za "srednji stalež".

U eri u kojoj svaki pojedinac bez obzira na društvenu klasu može posjedovati luksuzni brend, bogati napuštaju materijalnu robu i počinju ulagati u nematerijalna sredstva kao način označavanja statusa. To je ono što Elizabet Kurid Halket naziva nepropisnom potrošnjom u svojoj knjizi originalnog naziva "The Sum of Small Things: A Theory of an Aspirational Class".

Suštinski, javno pokazivanje skupe robe više nije način označavanja bogatstva. To se posebno odnosi na SAD u kojima je najmanja potrošnja na materijalnu robu od 2007. godine, prenosi Biznis insajder.

Međutim, ovo nije samo rastući trend među milionerima i milijarderima, ovo se također odnosi i na "radničku klasu".

"Nova elita cementira svoj status putem nagrađivanja znanja i izgradnje kulturnog kapitala bez posvećivanja velike pažnje materijalnim vrijednostima. Izbjegavajući otvoreni materijalizam, bogati ulažu znatno više u obrazovanje, penziono i zdravstveno osiguranje, a ovo u svojoj suštini vrijedi mnogo više nego bilo koja brendirana torbica", napisala je Kurid Halket.

Ona ističe kako je kulturni kapital taj koji u savremenom trenutku reprodukuje privilegije i koji podiže pojedinca na društvenoj ljestvici.

"Oni kupuju hrane, lijekove i druge stvari za svoju djecu u najopremljenijim radnjama i apotekama, osiguravaju maksimalnu zdravstvenu njegu za djecu, odvode ih na skupa putovanja i, što je najvažnije, nude im najbolje školovanje", dodaje ona.

Тагови:
  • 20:30 На ивици терена

    На ивици терена

  • 21:00 Емисија: Ћирилица

    Ауторска емисија Миломира Марића.

  • 23:20 Муззик топ 20

    Музичари без "повратне спреге" (феедбацка) остају дезорјентисани и демотивисани, зато се показала потреба за емисијом као што је Муззик топ 20, која се садржајно наслања на легендарне емисије као што је био Хит месеца осамдесетих година прошлох века, кроз које су стасавали млади редитељи и други визуелни уметници док су често још као студенти режирали своје прве радове.

  • 00:30 Ноћни програм

    Ноћни програм