Интернет продавница Тему у рекордном року постала је глобални хит. Платформа која нуди производе по изузетно ниским цијенама освојила је милионе корисника широм свијета, а брзо је пронашла пут и до тржишта у региону, укључујући и Хрватску и Србију.
У понуди је све од кућних потрепштина и одјеће до најразличитијих геџета и играчака – а апликацију свакодневно користи огроман број радозналих купаца. Међутим, све је више разочараних – јер су повјеровали сликама, а нису прочитали шта заправо купују.
Једна корисница Темуа постала је класичан примјер: била је убијеђена да је наручила торбицу, али када је пакет стигао – умјесто торбе, добила је само материјал за њену израду, преноси Дневно.
– Јесте, било је јефтино, 14,95 евра, али нисам ни прочитала да је у питању комплет за прављење торбе, а не готов производ – признала је касније.
На друштвеним мрежама ничу слична искуства.
– Мислила сам да сам наручила базен, стигла ми је заштитна церада.
– Наручила сам слатку жабу са сунцобраном за двориште, добила сам – само фотографију.
– Очекивала сам сат, а у пакету је био само каиш.
– Стигла ми је опруга за љуљашку, цијела кућа ми се смијала.
У већини случајева, Тему није направио грешку – крив је искључиво купац који није пажљиво прочитао опис.
Стручњаци савјетују: прије него што било шта наручите на Темуу или било којој другој платформи, прочитајте сваки детаљ из описа производа. Рецензије претходних купаца често откривају много – и то кроз слике и лична искуства.
Куповина преко интернета може бити супер ствар – али само ако знате шта заправо наручујете.