Након огромних критика због значајног повећања цијена чоколада од 100 грама, Милка одговара новом идејом. Хоће ли то умирити купце?
Како би створила нове подстицаје за куповину, сластичарска фирма Монделез лансира компактну Милка чоколаду од 45 грама, пишу њемачки медији. Циљ је оживјети чоколадни посао, посебно на мјестима с великим прометом попут каса супермаркета.
Одлука долази у вријеме значајно растућих трошкова какаа и сировина. Као одговор, Монделез сада у Милкин асортиман додаје мању јединицу паковања популарне алпске млијечне чоколаде. Препоручена малопродајна цијена је 0,99 центи. Према ријечима стручњака из индустрије, фирма се посебно фокусира на импулсивне купње на каси.
Заваравајуће паковање чоколаде
Почетком године Монделез је значајно повећао цијену класичне Милка чоколадице од 100 грама. Оно што је посебно узнемирило заговорнике потрошача и купце била је чињеница да је плочица постала скупља за 50 центи (с 1,49 евра на 1,99 евра), јављају њемачки медији.
Истовремено, произвођач је смањио количину пуњења на само 90 грама. Њемачки заговорници потрошача додијелили су фирми негативне титуле “ Creep Puff године 2025” и “Обмањујућа амбалажа мјесеца” због тога.
У јун је подузет још један корак како би се побудио интерес купаца. С новим форматом од 190 грама, произвођач је од тада покушао успорити пад продаје и ревитализовати категорију.
Какво је стање на њемачком тржишту?
“Напето”, кажу упућени.
Према подацима института за истраживање тржишта Ниелсен, обујам продаје чоколада пао је за 10,4 одсто од јануара до средине јул у поређењу с претходном годином због раста цијена.
Продаја је порасла за готово 20 одсто у истом раздобљу због повећања цијена. Лидер на тржишту Милка такође није био поштеђен овог развоја. Иако је марка остварила боље резултате од многих конкурената, забиљежила је и пад продаје од 6,6 одсто, према ЛЗ-у.