"Marketinški trik"

Sportska dvorana u Bijeljini samo na fejsbuku Ljubiše Petrovića

  • Извор: СРНА
  • 04.03.2023. 18:42

Narodna koalicija "Pokrenimo Bijeljinu" saopštila je danas da je objavljivanje idejnog projekta gradske sportske dvorane u vrijeme priprema za opoziv gradonačelnika čist marketinški trik i poručila da to "neće pomoći LJubiši Petroviću da sačuva fotelju i stotine hiljada maraka zarađenih neradom, širenjem mržnje, podjela i svađa među građanima".

"Degutantno je da samo dan nakon što su bijeljinski sportisti izrazili nezadovoljstvo zbog kašnjenja tranši iz budžeta grada i neuslova u kojima održavaju treninge, gradonačelnik sakriven iza svog `Fejsbuk` profila iznosi detalje navodnog idejnog rješenja", navodi se u saopštenju.

Iz Narodne koalicije "Pokrenimo Bijeljinu" uputili su Petroviću pitanje zbog čega je više od dvije godine čuvao milion KM namjenskih sredstava za izgradnju sportske dvorane i zašto građanima Bijeljine nije predstavio idejni projekat mnogo ranije, nego baš u vrijeme kada je većina političkih subjekata odlučila da ga opozove zbog "kontinuiranog nerada, nesposobnosti i neodgovornosti".

Iz Koalicije su podsjetili da je gradonačelnik proteklih godina, i to uvijek u februaru, pompezno najavljivao završetak idejnog rješenja za sportsku dvoranu i da je sve moguće provjeriti na internetu.

"Februarska tradicija izjava u vezi sa idejnim rješenjem gradske sportske dvorane se nastavlja. Ako je u 19. vijeku za samo dvije godine, bez korištenja savremene mehanizacije, izgrađen Ajfelov toranj, pitamo gradonačelnika koliko njemu i njegovim stručnim saradnicima treba vremena da Bijeljinci ugledaju savremenu sportsku dvoranu, koja će hiljadama sportista iz našeg grada omogućiti normalne uslove za profesionalno usavršavanje", navodi se u saopštenju.

Iz Koalicije ističu da u Bijeljini sve stoji, otkako je Petrović gradonačelnik, i poručuju da grad više ne može da čeka.

  • 23:20 Муззик топ 20

    Музичари без "повратне спреге" (феедбацка) остају дезорјентисани и демотивисани, зато се показала потреба за емисијом као што је Муззик топ 20, која се садржајно наслања на легендарне емисије као што је био Хит месеца осамдесетих година прошлох века, кроз које су стасавали млади редитељи и други визуелни уметници док су често још као студенти режирали своје прве радове.

  • 00:30 Ноћни програм

    Ноћни програм